Subject: Tööandja kirjad isiklikule meiliaadressile
From: <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 13:31:36 +0200

Tere

Meil tekkis asutusesiseselt küsimus, et teenistujad annavad tööle
vormistamisel meile oma isikliku meiliaadressi, et saata tööle
vormistamiseks vajalikke dokumente. Üldjuhul luuakse teenistujatele
töökoha meiliaadress, läbi mille hakkab toimuma suhtlus tööandja ja
teenistuja vahel. Aga on üksusi, kus tööalast meiliaadressi pole tarvis
luua, sest üksused töötavad sellises asukohas kus meilisuhtlust ei toimu.
Nüüd aga soovib tööandaja saata kõigile teenistujatele tööga rahulolu
küsitlusi. Kas tööandja võib kasutada selleks värbamisel saadud isiklikku
meiliaadressi? Kui ei tohi, siis mis on keeldumise alus ning kas isiklikku
meiliaadressi saaks kasutada sellisel juhul, kui juba värbamisel küsida
selleks nõusolekut.

Lugupidamisega

Ülle Kangur

Dokumendihalduse- ja andmekaitsenõunik

Kaitseressursside Amet

Email: [email-masked]

Telefon: +372 5866 7864

 <http://www.kra.ee/> www.kra.ee |
<https://ee.linkedin.com/company/kaitseressursside-amet>  |
<https://www.facebook.com/kaitseressurssideamet>  |
<https://www.instagram.com/kaitseressursside_amet/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.